reklama

Dôkazy na podporu evolúcie sa vždy nájdu

Vedci pred nedávnom tvrdili, že len 5% ľudskej DNA plní nejakú funkciu a zvyšných 95% DNA je odpad, ktorý sa nahromadil v dôsledku evolúcie. Bol to jasný dôkaz proti Stvoriteľovi. Veď prečo ten inteligentný Tvorca vložil do DNA toľko zbytočností?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (26)

Pred necelým rokom som v diskusii pod mojim článkom vyjadrila názor, že pravdou je len to, že NEVIEME akú funkciu má 95% DNA. Zároveň som napísala, že tvrdiť, že je to odpad je unáhlené. Veď aj o slepom čreve tvrdili, že je zbytočné kým vedci neobjavili, že má význam pre imunitu. Diskutujúcich som sa snažila presvedčiť, že netreba interpretáciu vyhlasovať za fakty. Veď ľudský genóm bol zmapovaný pomerne nedávno a treba ešte kopec výskumov, kým zistia na čo slúži tá „odpadová“ DNA.

Nepochodila som. Od diskutujúcich som sa dozvedela, že som nevzdelaná, hlúpa, fanatická a moja viera v inteligentného Stvoriteľa mi nedovolí priznať, že vedci VEDIA, že 95% DNA je odpad a jednoznačný dôkaz evolúcie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neprešiel ani rok a už sa objavujú články, že vedci zistili, že tá „odpadová“ DNA má veľký význam. Slúži totiž ako génové prepínače. Pokiaľ chce čitateľ vedieť, čo sú to génové prepínače, je to zrozumiteľne vysvetlené v nasledujúcich krátkych videách.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=lCPp31fI_Qs

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jcAZRSaMbU4#!

Ako si s tým však poradia evolucionisti? Jednoducho. Zase je DNA jasným dôkazom evolúcie, a nie stvorenia. Prírodný výber predsa zlikvidoval druhy, ktoré si nabalili zbytočne veľa odpadovej DNA a ponechal iba tie, čo sa ho vedeli zbaviť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nádherné na evolučnej teórii je to, že nech už sú vedecké fakty akékoľvek, vždy ich vieme interpretovať tak, aby nám potvrdili evolúciu.

Pritom fakt, že DNA je informačná molekula a za informáciou treba hľadať inteligenciu je silný dôkaz v prospech Stvoriteľa ako som o tom písala v súvisiacom článku.

Mária Tvrdoňová

Mária Tvrdoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona a o tejto problematike je väčšina mojich článkov.Keďže moje diskusné konto bolo na blog.sme zablokované z dôvodu údajného opakovaného hrubého porušenia kódexu (hrubé porušenie kódexu je v skutočnosti všetko, s čím neomarxisti nesúhlasia), moje ďalšie články nájdete na https://tvrdonova.blog.idnes.cz/ Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyDôkazy Ježišovho zmŕtvychvstanDôveryhodnosť BiblieOtázky vzniku životaHistorické záznamy o JežišoviPre kresťanovDemagógia DawkinsaNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu