reklama

Ako mi „pomohli“ homeopatiká.

Keďže sa výber SME hemží článkami o zázračnom účinku homeopatík, rozhodla som sa napísať príbeh, ktorý zažila moja mama. Jej kolegyňa, známa svojou neochvejnou vierou v účinok homeopatík, dostala nádchu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Ako ináč, utekala si do lekárne kúpiť zázračné homeopatikum, ktoré stálo asi toľko ako 15 kg ovocia.
Kolegyne čakali ako jej tento zázrak za nie malé peniaze pomôže, ale na druhý deň bola zahlienená rovnako ako predchádzajúci. Nerobili si z toho ťažkú hlavu, veď máloktorý zázrak funguje okamžite.
Prešli dva dni, prešli tri a stále žiadne zlepšenie zdravotného stavu. Aj im to začalo byť trochu podozrivé, veď najsilnejšie príznaky nádchy zvyknú po troch dňoch ustúpiť aj bez liečby, ale radšej nehovorili nič.
Ale keď kolegyňa po piatich dňoch vyzerala úplne rovnako ako druhý deň, povedali jej: „Počúvaj, tie homeopatiká ti vôbec nezaberajú. Veď soplíš, kýchaš a máš červené oči už piaty deň,“
Kolegyňa na to podráždene reagovala: „To nevidíte, že mi tie homeopatiká pomáhajú? Veď preto mám stále hlieny, lebo tak sa moje telo čistí a to tie homeopatiká ma očisťujú.“
Keď mi to mama rozprávala, zasmiala som sa a okomentovala tak, že ja radšej ušetrím dve tretiny peňazí, kúpim si namiesto zázračného lieku veľa ovocia a budem sa čistiť len tri dni, namiesto šiestich.
Ale hlavné, že boli všetci spokojní. Výrobcovia homeopatika a lekáreň, že zarobili a zákazníčka, že jej ich produkt pomohol dôkladne sa očistiť.

Mária Tvrdoňová

Mária Tvrdoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  90
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Vyštudovala som históriu na UKF v Nitre a ako koníček som sa venovala skúmaniu historickej dôveryhodnosti Nového Zákona a o tejto problematike je väčšina mojich článkov.Keďže moje diskusné konto bolo na blog.sme zablokované z dôvodu údajného opakovaného hrubého porušenia kódexu (hrubé porušenie kódexu je v skutočnosti všetko, s čím neomarxisti nesúhlasia), moje ďalšie články nájdete na https://tvrdonova.blog.idnes.cz/ Zoznam autorových rubrík:  Skutočné príbehyDôkazy Ježišovho zmŕtvychvstanDôveryhodnosť BiblieOtázky vzniku životaHistorické záznamy o JežišoviPre kresťanovDemagógia DawkinsaNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu